Voksenintroduktion – ingen aktuelle indlæg

Introduktionskurset vil løbe over 4 gange. Der vil blive fokuseret på træning af grundslag, forhånd og baghånd, grundlæggende forståelse af spillet og dets regler, således at man efter 4 x 2 timer er klar til at spille tennis.

Træner: xx. XX er en meget erfaren tennisspiller/træner som vi i mange år har haft glæde af i Struer Tennisklub.

Kurset koster 300kr. pr. deltager, og man får en ny ketcher ved kursets afslutning. Under træningsforløbet stiller klubben ketcher og bolde til rådighed. I skal bare møde op i fornuftigt sportstøj og med tennissko uden groft sålmønster (ødelægger grusbanerne). Hvis man efterfølgende bliver medlem af tennisklubben, refunderes kursusgebyret.

Tennis kurset afholdes på Tennisklubbens baner på Morten Andersens Passage 1 (Tidligere Park Alle (D), ved siden af Struer Energipark.

Tilmelding til Jann Evers på: Formand@struertennisklub.dk eller 2898 8144

(Information om voksenintroduktion sommer 2024 følger i 2024)