Senior / voksen

Sommersæson 2024 – (Vintersæson 2023/24: se nederst på siden. Du kan stadig nå at være med).

Kort om udendørstennis for seniorer
Tennis er sjov motion, som kan spilles med forskellige boldtyper tilpasset dine tennisfærdigheder. Henvender sig til alle i alderen 21+.
Der er mulighed for at spille med andre medlemmer mandag, torsdag og søndag, samt selvfølge masser af mulighed for at spille, når du har lyst (køb af nøgle til grusbanerne 50,- ved henvendelse til bestyrelsen).

Generalforsamling – tirsdag d. 20. februar.
Bestyrelsen satser på stort fremmøde så vi kan få input fra dig!

Mandagsdouble
Mandage kl. 19 – 21
For nybegyndere og øvede.
Der spilles med skiftende makker og udover tennis lægges der vægt på hyggeligt samvær.
Klubben sørger for bolde. Ingen tilmelding. Bare mød op!

Torsdagsspil
Torsdage kl. 19 – 21.
For øvede og ikke-øvede. Ingen tilmelding. Bare mød op!
Kontakt formand Jann Evers for yderligere info.

Søndagsspil
Søndage kl. 10-?

Gæstespil:
Medlem som spiller med gæst eller turister i Struer og omegn.
Se punktet “Indlæg” for flere info.

Voksenintroduktion, Sommer
Kontakt bestyrelsen hvis du er interesseret i at lære at spille tennis og øge dit kendskab til tennisspillets regler.
Struer Tennisklub står klar med et alsidigt og fleksibelt træningsforløb som omfatter 3 træningssessioner.
Deltagergebyret er 300,- som fratrækkes kontingent ved indmeldelse i klubben. En tennisketcher er inkluderet i prisen.

Vintersæson 2023/24
Spil skumtennis eller med røde bolde mandag (16 – 17) og fredag (17 – 18).
Hal 1 i Energi Parken.
Der er løbende tilmelding. Kontakt bestyrelsen og book en
prøvetime! Vi har låneketcher og bolde. For alle 21år+.
Det er også muligt at spille som familie med yngre børn i dette tidsrum.
Kontakt bestyrelsen for yderligere info eller mød op til træning i Struer Energi Park.